Poprzez szkolenia pogłębiamy i poszerzamy kompetencje miękkie i zarządcze kadry managerskiej wszystkich szczebli zarządzania. Zajmujemy się także rozwojem pracowników wszystkich szczebli oraz budowaniem rozwoju działów handlowych. Nasze szkolenia uwzględniają integrację posiadanych już̇kompetencji kadry z nowymi.
Szkolenia z uwagi na formę̨ warsztatową są bardzo praktyczne, skoncentrowane na rozwoju najważniejszych kompetencji tak, aby uczestnicy po zakończeniu reprezentowali w sposób zauważalny zmianę na poziomie wiedzy, umiejętności i postaw.
Metodyka nauczania stosowana podczas szkoleń
W szkoleniach wykorzystujemy doświadczenie i umiejętności uczestników wynikające z ich pracy zawodowej. Dlatego też, spośród wielu form aktywizacji uczestników stosujemy m.in:
- Mini wykłady wspomagane prezentacją multimedialną
- nie trwające dłużej niż 20 – 30 % czasu trwania zajęć;
- poruszające najistotniejsze kwestie merytoryczne zbieżne z potrzebami Państwa firmy.
- Ćwiczenia zespołowe i indywidualne
- szkolenia są prowadzone aktywnymi metodami warsztatowymi, pozwalającymi uczestnikom przeanalizować, doświadczyć i ćwiczyć wybrane umiejętności.
- Wykorzystujemy takie metody, jak: praca w grupach, scenki, kwestionariusze, ćwiczenia demonstracyjne.
- Dyskusje problemowe w grupach pozwalające na
- odzwierciedlenie własnych zachowań z przeprowadzonych ćwiczeń;
- skuteczne wykorzystanie osiągnięć wypracowanych na treningu
- Studia przypadków bezpośrednio wynikające z aspektów działalności Państwa firmy
- dające możliwość spojrzenia na zagadnienie przez pryzmat doświadczeń innych;
- pozwalające przyjrzeć się zdiagnozowanym sytuacjom;
- pozwalające na wypracowanie nowych rozwiązań oraz ich zastosowanie w działalności Państwa firmy.
- Podsumowania
- dające przestrzeń na syntezę wiedzy i uogólnienie wniosków.
Efekty kształcenia
Realizując każde nasze szkolenie, dążymy do stworzenia takich warunków rozwojowych uczestnikom szkolenia, by wykazywali oni pozytywną zmianę na poziomie wiedzy, umiejętności i postaw. Zatem dokonujemy oceny przyrostu kompetencji osób szkolących się, dla każdego z przedstawionych trzech aspektów uczenia się, co wymaga odniesienia się do stanu przed szkoleniem. Zmiana w tych obszarach świadczy o sukcesie samego szkolenia (rozumianego jako proces uczenia się), nie musi natomiast świadczyć o faktycznym wykorzystaniu nabytej wiedzy i umiejętności. Ocena ta dokonywana jest m.in. z wykorzystaniem metod ankietowych, ale także wywiadów (w tym z przełożonymi, trenerami), testów wiedzy, obserwacji.
Grupy szkoleń prowadzonych przez nas, wraz z przykładowymi tematami:
Menedżerskie:
- Aktywna komunikacja w miejscu pracy jako narzędzie sukcesu
- Orientacja na zmiany i wdrażanie nowych pomysłów
- Budowanie zaangażowania pracowników oraz rozwijanie odpowiedzialności
- Autoprezentacja i wystąpienia publiczne
- Metody coachingowe jako narzędzie rozwoju pracowników
Handlowe:
- Profesjonalna obsługa Klienta
- Profesjonalna obsługa Klienta Prestiżowego
- Profesjonalny handlowiec branży poligraficznej
- Ofertowanie na 6 – warsztat tworzenia ofert i prezentacji handlowych
- Komunikacja zakupowa z Klientami – jak kupować najlepiej
Efektywność osobista:
- Świadoma komunikacja jako narzędzie wzrostu efektywności osobistej
- Kreatywność nie zna końca – warsztat rozwijania pomysłowości
- Efektywność osobista i zmiana przekonań – warsztat wspierający skuteczność działania z wykorzystaniem RTZ
- Osiągnie celów i priorytetyzowanie – warsztat bycia progresywnym
- Zrozumieć stres – warsztat równowagi
Kliknij aby rozwinąć
Liczebność grup szkoleniowych proponowanego szkolenia | do 12 osób | |
---|---|---|
Czas trwania (liczba dni/godzin szkoleniowych) proponowanego szkolenia | 2 dni | 16 godzin dydaktycznych |
Ramowy rozkład zajęć proponowanego szkolenia |
9.00-10.30 10.30-10.45 10.45-13.15 12.15 -12.45 12.45-14.15 14.15-14.30 14.30-16.00 |
sesja szkoleniowa przerwa sesja szkoleniowa przerwa obiadowa (do uzgodnienia) sesja szkoleniowa przerwa sesja szkoleniowa |
Grupa docelowa dla proponowanego szkolenia |
Szkolenie dedykowane jest głównie dla właścicieli i pracowników firm sektora MŚP, w tym również do jednoosobowych firm prowadzących działania z zakresu usług i związanej z nimi obsługi Klienta, którym zależy na:
|
|
Kompetencje/umiejętności nabyte przez uczestników po proponowanym szkoleniu |
Celem szkolenia jest:
EFEKTY KSZTAŁCENIAwiedza:uczestnik po zakończeniu szkolenia wie:
uczestnik po zakończeniu szkolenia umie:
uczestnik po zakończeniu szkolenia rozumie:
|
Plan nauczania |
||
---|---|---|
Program proponowanego szkolenia | ||
1. Świadome budowanie marki firmy poprzez postawę, zachowania i funkcjonowanie w otoczeniu rynkowym
|
||
2. Proces obsługi Klienta i budowania długotrwałych relacji
|
||
3. Relacje w zespole obsługującym Klientów firmy
|
Liczebność grup szkoleniowych proponowanego szkolenia | do 12 osób | |
---|---|---|
Czas trwania (liczba dni/godzin szkoleniowych) proponowanego szkolenia | 2 dni | 16 godzin dydaktycznych |
Ramowy rozkład zajęć proponowanego szkolenia |
9.00-10.30 10.30-10.45 10.45-13.15 12.15 -12.45 12.45-14.15 14.15-14.30 14.30-16.00 |
sesja szkoleniowa przerwa sesja szkoleniowa przerwa obiadowa (do uzgodnienia) sesja szkoleniowa przerwa sesja szkoleniowa |
Grupa docelowa dla proponowanego szkolenia |
Szkolenie dedykowane jest głównie dla właścicieli i pracowników firm sektora MŚP, w tym również do jednoosobowych firm prowadzących działania z zakresu usług i związanej z nimi obsługi Klienta, którym zależy na:
|
|
Termin szkolenia/miejsce szkolenia (dokładny adres) | do ustalenia | |
Kompetencje/umiejętności nabyte przez uczestników po proponowanym szkoleniu |
Celem szkolenia jest:
EFEKTY KSZTAŁCENIAwiedza:uczestnik po zakończeniu szkolenia wie:
uczestnik po zakończeniu szkolenia umie:
uczestnik po zakończeniu szkolenia rozumie:
|
Plan nauczania |
||
---|---|---|
Program proponowanego szkolenia | ||
1. Rynek usług poligraficznych w Polsce
|
||
2. Wnioski z badań rynku usług poligraficznych dla działów handlowych | ||
3. Nowy model sprzedaży wg. Brian Tracy-ego, a dawne modele sprzedaż
|
||
4. Czym jest prospecting w ramach usług poligraficznych? | ||
5. Elementy skutecznego procesu prospecting | ||
6.Strategia pozyskiwania potencjalnych klientów dla usług poligraficznych krok po kroku
|
||
7. Narzędzia do modelowania efektywnych działań handlowych
|
||
8. Tworzenie indywidualnego planu prospectingowego – dobre praktyki | ||
9. Relacje sprzedażowe handlowca z klientem - wskazówki | ||
10. Jak przygotować się do kontaktu z klientem? |
Liczebność grup szkoleniowych proponowanego szkolenia | do 10 osób | |
---|---|---|
Czas trwania (liczba dni/godzin szkoleniowych) proponowanego szkolenia | 2 dni | 16 godzin dydaktycznych |
Ramowy rozkład zajęć proponowanego szkolenia |
9.00-10.30 10.30-10.45 10.45-13.15 12.15 -12.45 12.45-14.15 14.15-14.30 14.30-16.00 |
sesja szkoleniowa przerwa sesja szkoleniowa przerwa obiadowa (do uzgodnienia) sesja szkoleniowa przerwa sesja szkoleniowa |
Grupa docelowa dla proponowanego szkolenia |
Szkolenie dedykowane jest głównie pracownikom gabinetów medycznych, którzy obsługują Klientów Prestiżowych oraz właścicielom firm sektora MŚP z branży medycznej i około-medycznej, dla których Klient Prestiżowy jest strategiczny, w tym również do jednoosobowych firm, którym zależy na:
|
|
Termin szkolenia/miejsce szkolenia (dokładny adres) | do ustalenia | |
Kompetencje/umiejętności nabyte przez uczestników po proponowanym szkoleniu |
Celem szkolenia jest:
EFEKTY KSZTAŁCENIAwiedza:uczestnik po zakończeniu szkolenia wie:
uczestnik po zakończeniu szkolenia umie:
uczestnik po zakończeniu szkolenia rozumie:
|
Plan nauczania |
||
---|---|---|
Program proponowanego szkolenia | ||
1. rozumieć Klienta Wymagającego
|
||
2. Etykieta i konwenanse w zakresie obsługi Klienta Prestiżowego
|
||
3. Efektywna komunikacja z Klientami Prestiżowymi
|
||
4. Proces obsługi Klienta Prestiżowego
|
Liczebność grup szkoleniowych proponowanego szkolenia | do 12 osób | |
---|---|---|
Czas trwania (liczba dni/godzin szkoleniowych) proponowanego szkolenia | 2 dni | 16 godzin dydaktycznych |
Ramowy rozkład zajęć proponowanego szkolenia |
9.00-10.30 10.30-10.45 10.45-13.15 12.15 -12.45 12.45-14.15 14.15-14.30 14.30-16.00 |
sesja szkoleniowa przerwa sesja szkoleniowa przerwa obiadowa (do uzgodnienia) sesja szkoleniowa przerwa sesja szkoleniowa |
Grupa docelowa dla proponowanego szkolenia |
Szkolenie dedykowane jest wszystkich, którym zależy na:
|
|
Termin szkolenia/miejsce szkolenia (dokładny adres) | do ustalenia | |
Kompetencje/umiejętności nabyte przez uczestników po proponowanym szkoleniu |
Celem szkolenia jest:
EFEKTY KSZTAŁCENIAwiedza:uczestnik po zakończeniu szkolenia wie:
uczestnik po zakończeniu szkolenia umie:
uczestnik po zakończeniu szkolenia rozumie:
|
Plan nauczania |
||
---|---|---|
Program proponowanego szkolenia | ||
|